![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |



Dansmeester? (Anoniem)
Oefenmeester ? (Anoniem)
Sorry, 12 letters (Anoniem)
Leermeester ? (Anoniem)
Zou het *leermeester* zijn, een bal is van leer, wordt het soms ook kortweg leer genoemd ipv bal? (Anoniem)
Yep, tegen het leer trappen (Anoniem)
2, we hebben gekruist... (Anoniem)
Bayeren Munchen (Anoniem)
Bayernmunchen (Anoniem)
Bayern Munchen, sorry (Anoniem)
Bayern Munchen (Anoniem)
Dank je wel! Kon dit helaas niet in Google vinden! En ben ook geen voetbalfan. (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Ggd. (Anoniem)
Alstublieft (Anoniem)
Is echt wel op google te vinden.Tik in Louis van Gaal (Anoniem)
Pannenkoek (Anoniem)
Scheldnaam voor Van Basten (Anoniem)
Geen dank, succes verder (Anoniem)
Jobcoach (Anoniem)
DankQ ik zag het niet (Anoniem)
Gr.gd. (Anoniem)
Bokscoach (Anoniem)
Bokscoach (Anoniem)
Boks-coach? (Anoniem)
Tuurlijk daar zit je nu dagen over te stinnen bedankt (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Geen dank, graag gedaan (Anoniem)
Och ja (Anoniem)
Basten? (Anoniem)
Van Pellen. (Anoniem)
Ik ga voor van Basten, bedankt (Anoniem)
Graag gedaan het was maar een gok hoor, ik heb de puzzel niet. (Anoniem)



Oefenpatroon? (Anoniem)
Hartelijk dank, de S is inderdaad fout. Sorry. (Anoniem)
Graag gegeven! (Anoniem)
Sport (Anoniem)
Sport (Anoniem)
Heel erg bedankt (Anoniem)
Sport (Anoniem)
Ggd (Anoniem)
Kank (Anoniem)
Knak (Anoniem)
4 dat is 4 letters en de oplossing van een andere opgave (Anoniem)
Sport (Anoniem)
Sport (Anoniem)
Sport? (Anoniem)
Sport (Anoniem)
Sport is goed (Anoniem)
Dank je wel ,zag het ineens (Anoniem)
Geen dank (Anoniem)

Balans (Anoniem)
Oefenstof (Anoniem)
Nummer {1} heeft zeker een foutje gemaakt. Daar is de N! (Anoniem)
Ja, klopt die moest hieronder staan, maar is het nu onderwerpen of ondervragen? (Anoniem)
Onderwerpen. (Anoniem)


Spitsen-probleem. (Anoniem)
Dan staat mijn t niet op de juiste plaats (Anoniem)
Spitsenprobleem? (Anoniem)
Klopt, moet een *s* zijn van onbeslist. (Anoniem)
Sidekick? (Anoniem)
0ké.1 (Anoniem)
Systeemprobleem (Anoniem)
Stil even 0ké, er is nog niet bedankt. (Anoniem)
Hartelijk dank voor het meedenken! In plaats van onbeslist had ik onbetwist (Anoniem)
0ké.. (Anoniem)
Graag gegeven hoor. (Anoniem)
Bondscoach (Anoniem)
Bedankt! (Anoniem)
Ggd (Anoniem)