![]() |
Antwoorden van de Webmaster | ![]() |
Gewone omschrijving | |
![]() |
Antwoorden van de moderators | ![]() |
Cryptogram | |
![]() |
Antwoorden van de aanvrager | ![]() |
Anagram | |
![]() |
Antwoorden van alle andere puzzelaars | ![]() |
Woordketting | |
![]() |
Zelfbedacht |

Kruimeldeeg (Anoniem)
Zie het al,sorry---kruimeldeeg (Anoniem)
Je was me net te vlug af (Anoniem)
Ik zat maar aan kruimeldief en kruimelding te denken,totdat ik het voor mijn ogen zie in mijn eigen vraag (Anoniem)


Vakwerkverband (Anoniem)
Dank, dank, duizendmaal dank! als ik jullie toch niet had?!!! (Anoniem)
Wij zitten heel kundig rond de patient ! (Anoniem)
Mooi opbouwend ook ! (Anoniem)
Er zijn al heel veel antwoorden bekent,zie de zoekfunctie. (Anoniem)
Niet voor deze vraag (Anoniem)
De groene amsterdammer is er weer met zijn/haar en (Anoniem)
Bekent moet zijn: bekend (Anoniem)
Vervolg thousiasme. (Anoniem)
U heeft gelijk,bekende en niet bekente (Anoniem)

Koorknaap? (Anoniem)
Lijkt me wel goed; bedankt. (Anoniem)
Nee, kan toch niet. moet of .o.t.n.a. zijn of .e.t.n.a. zijn (Anoniem)
Centenbak? (Anoniem)
Het moet centenbak zijn, zie ik nu. (Anoniem)
Ja, bedankt! (Anoniem)
Goed gevonden zeg (Anoniem)
Graag gedaan. (Anoniem)
Benzine....... (Anoniem)
Benzinestroom? (Anoniem)
Benzinebonnen? (Anoniem)
Misschien al meer letters? (Anoniem)
Nog niet (Anoniem)
Zelf dacht ik iets met tegengas (Anoniem)
Supergeleider (Anoniem)
Benzinedampen misschien al zie ik het verband met slang niet (Anoniem)
Ik ben meer met de gegeven letters aan de gang geweest! (Anoniem)
Supergeleider is supergoed gevonden! (Anoniem)
Lijkt mij goed: de eerste letter is ook bekend: s (Anoniem)
Geweldig toch ! (Anoniem)
Samen staan we sterk! (Anoniem)

Aardig (Anoniem)
Geen letters? (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Nee, nog niet. is aardig goed? (Anoniem)
Modern (Anoniem)
Ik denk het niet!, daarom vroeg of je al letters had, het wel uit een gezegde komen. (Anoniem)
Iemand is aardig in de watten, bijvoorbeeld. (Anoniem)
Ik kom er niet verder mee (Anoniem)
Wolken? (Anoniem)
Dat lijkt mij goed. (Anoniem)
Als het wolken is,dan staat de k 1. letter voor: veiligheidsgordel voor een paardje (Anoniem)
*ket*? (Anoniem)
Ketting, ket=paardje. (Anoniem)
Goed zo,bedankt, misschien kom ik nu verder (Anoniem)
Heel graag gedaan hoor. (Anoniem)
Verwachting (Anoniem)
Ellen (Anoniem)
Ellel (Anoniem)
Waar was mijn crypto-oog? dank (Anoniem)
Misschien even dicht ? maar graag gedaan (Anoniem)
Graag gedaan :) (Anoniem)

Stroomversnelling (Anoniem)
Als je het leest is nhet zo logisch, hartelijk dank (Anoniem)
Graag gedaan (Anoniem)
Kan het snotjandrie zijn ? het blijft gissen - wat een lastige puzzel deze keer ! (Anoniem)
Denkbeeldig (Anoniem)
Ik zat er serieus naast hé - je hebt me goed verdergeholpen hoor ! (Anoniem)
Idolaat is goed (Anoniem)
Anagram id (=een dergelijke) taal (Anoniem)
En nog niet heel veel = 0 (Anoniem)
Mijn dank. (Anoniem)
Tuk je ? (Anoniem)
Ikzelf dacht aan *tikje*? (Anoniem)
Met tukken doe je weinig en met tikken kan je heel veel doen (Anoniem)
Een tikje = toch een momentje? (Anoniem)
Een tikje = ook een beetje, weinig (Anoniem)
Die betekenis ken ik niet, *tikje* is wel *beetje* (Anoniem)
Tikken, doe je op kantoor, misschien zijn er morgen meer die deze puzzel maken, voor nu welterusten, en à demain, bedankt voor het meedenken. (Anoniem)
Graag gedaan (Anoniem)
Tikje is goed, bedankt voor het meedenken. (Anoniem)

Indewar? (Anoniem)
Ido-laat. (Anoniem)
Bedankt (Anoniem)
Wat is het nu??? (Anoniem)
Idolaat is goed (Anoniem)
Graag gedaan. (Anoniem)